torsdag den 3. august 2017

Inspiration til at få læst lidt flere bøger

I flere år har jeg syntes, at jeg ikke fik læst nok. Der har været små børn, studier og mange andre undskyldninger. Som nytårsforsæt nytåret 2016/2017 bestemte jeg mig for, at skrive alle bøger ned som jeg læste. Det har været super motiverende! I 2016 læste jeg 18 bøger og pt. i 2017 er jeg igang med den 23., så det går rigtig fint i år.



Af forfattere kan jeg anbefale Lucinda Riley, specielt Seven Sisters-serien. Jeg har læst de sidste på engelsk, da jeg ikke kunne vente på den danske oversættelse. Kate Morton forstår også at skrue en historie godt sammen. En overraskelse var Jeffrey Archers "Hvor der er vilje", som er en familiesaga. Af danske forfattere kan nævnes Elsebeth Egholm, Helle Helle, Naia Marie Aidt og Julie Hastrup.

Pt. har jeg gang i Elsebeth Egholms nye bog "Jeg finder dig altid" - den tegner god




Ingen kommentarer:

Send en kommentar