lørdag den 14. februar 2015

At gå i genbrug er en tur ned af memory lane!

Jeg bliver tit nostalgisk, når jeg er på genbrugsshopping, når jeg finder ting jeg mindes fra min barndom.

I dag faldt jeg over dette spil - Orient Express. Mine forældre var ikke særlig gode til det der med at kigge på en ønskeseddel, hverken da jeg var barn eller nu!, og der var tit enten bløde pakker (øv øv) eller latterligt dyre gaver, stereoanlæg med CD i ca. 1987!, som var spændende at få, men som bare ikke stod på ønskesedlen og som helt sikkert ikke var fra Fætter BR! Åh at stå og kigge på alle hylderne med Barbie og ønske ønske ønske, eller hylderne med spil - har altid elsket at spille! Netop dette spil stod højest på ønskesedlen og stor var glæden, da det endelig lykkedes min mor, at finde noget fra ønskesedlen og så endda i Fætter BR papir!

Min veninde fra gaden og jeg sad og spillede dette spil, mens vi spiste gule tyrkiske pebre (findes de endnu?) og drak saftevand fra snoede sugerør.

Dette spil røg også med hjem - det har nu ikke været på nogen ønskeseddel - men jeg elskede Fragglerne og onkel rejsende Mack.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar