søndag den 20. april 2014

Havebilleder

Jeg har plantet en klatrerose i en whiskeytønde og håbet er at den vil vokse sig stor og flot op omkring det flotte stativ min mand har lavet til mig. Som sædvanlig har jeg smidt skiltet med navnet på rosen væk :-( Tror altid jeg kan huske, hvad de hedder!!!!


Forsøger mig med brudeslør......den skal ud i et bed senere


Disse velduftende aftenstjerner skulle gerne stå i fuld flor i år - det er andet år, jeg har dem - de kommer forhåbentlig til at se sådanne ud:


Den skulle holde sig rigtig godt i buketter -  uhhhhh jeg glæder mig til, at det bliver bukettid igen!


Det her ved jeg simpelthen ikke hvad er! Det er andet år, jeg har dem (tror jeg) - jeg håber, der kommer et eller andet helt fantastisk op.....men mon ikke det er en slags ukrudt????

2 kommentarer: