torsdag den 2. august 2012

Sommer, spejderlejr, lagkage og nye briller

Mit markedssalg gik ikke helt som forventet, så jeg har stadig en del tilbage, bl.a den flotte retrokjole og en del bøjler, samt det meste af mit keramik :-(


Da vi ingen kunder havde forsøgte vi forskellige salgsfremstød....


Vi har fejret 3 fødselsdage, overstået Vorbasse Marked, været dovne, sovet længe. Jeg er jo arbejdsløs så tiden går også med at søge jobs, selvom der ikke er meget at søge. Jeg fortsætter som tilkaldevikar på 2 skoler og satser på at få foden indenfor på den måde.

Min A-kasse var lige ved at mene at jeg ikke måtte læse min meritlæreruddannelse, mens jeg er på dagpenge, men efter lidt skriven frem og tilbage, er det vist ved at være der, hvor de har fundet ud af det det må jeg godt alligevel - jeg mener nu også at hvis jeg kan klare et 30-timers lærerjob mens jeg studerer, så klarer jeg nok også at skrive ansøgninger, mens jeg læser.....

Jeg var med mine drenge og en veninde samt hendes datter et par dage på spejderlejr i Holstebro. En kæmpe kæmpe oplevelse, jeg var klar til at blive spejder og var LIGE ved at gå shop amok i en af spejderudstyrsbutikkerne og købe trangia og alt muligt, men jeg besindede mig dog - men skønt det var det og jeg er glad for at min datter har fået dette minde med sig.





På min fødselsdag d. 27. juli valgte jeg en blåbærlagkage med mouse nammenam :-)


Jeg har investeret i nye briller - de er MEGET anderledes end de gamle, så jeg har skullet vænne mig til dem, men nu er jeg meget glade for dem :-)

2 kommentarer:

  1. kære Mette, det er træls at høre at du er arbejdsløs, men det varer nok ikke længe med dine evner. Har du lyst, så synes jeg at vi skal drikke te sammen en dag.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Lene - jeg er fortrøstningsfuld, der skal nok dukke noget op :-) Det vil jeg da meget gerne, har dog mand og unger hjemme indtil skolen starter igen, men derefter vil jeg gerne have en kop te :-)

    SvarSlet