lørdag den 28. januar 2012

Ugen der gik.....og lidt æbleform

Så gik der endnu en uge - puha tiden går hurtigt!

Vi startede med lidt hjemmelavet tomat suppe på selleri, løg, gulerod og andet godt. Selv kræsenpinden herhjemme kan lide det :-) Det hjælper lidt at man er med til at tilberede maden. Vi lavede hjemmelavede croutons til - Uhmmmmm


Min mand erhvervede tre hjælpere, til at afmontere nogle stikkontakter......de blev aflønnet med 1kr. pr. stikkontakt :-)


Mine to skolebørn har bestilt pølsehorn til madpakken, så det er der blevet bagt denne formiddag - er dog bange for at der ikke er mange tilbage, når vi når til mandag.....

Jeg er så uheldig, at jeg er æbleformet....Kæmpe barm, enorm mave og minimale hofter og ingen røv! Når jeg læser dameblade, hvor de anbefaler tøj til forskellige kropsformer, så står der (næsten) altid - er du æbleformet......så er der desværre ikke noget at gøre ;-) Jeg er dog faldet over denne hjemmeside, hvor der p.t. er udsalg http://www.bygrothshop.dk/styleguide0/ her viser de, hvilke designs, der passer til hvilken kropstype.....me like :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar