mandag den 25. juli 2011

Katten er hjemvendt efter en mini-ferie

Katten Ib har været i kattepension, mens vi har haft Vorbasse Marked herude - han er vel mit 4. barn.....Det har været hårdt for ham, for han var totalt færdig hele aftenen igår, efter vi havde hentet ham :-) Markedet er veloverstået, jeg tjente en pæn skilling og dog ser det ud som om, at vi har det hele med tilbage?!!!

Mine ærteblomster var lige blevet ranglede nok, så jeg har beskåret dem i sidste uge, nu er jeg spændt på, om der kommer ekstra mange blomster, jeg kunne godt bruge dem til min mands 40-års fødselsdagsfest....

Før beskæring

Efter beskæring

Mon citronerne bliver modne? Så skulle vi nok have boet længere sydpå ;-)


Er der nogen der har erfaringer med et figentræ plantet på friland har på fastlandet? På Ærø gror de over det hele, men der er der også lige lidt varmere end her i Jylland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar