søndag den 15. maj 2011

Hvordan smager numsen af en skovmyre?

I dag har jeg været til familiespejder med (næsten) hele familien. Vi skulle ud på heden til en forholdsvis stor skovsø, hvor vi fiskede haletudser, bugsvømmere og andre uidentificerede vanddyr. Det var rigtig hyggeligt og interessant. Min ældste søn, som er meget selektiv når det kommer til mad (læs=>kræsen!) smagte sammen med mig skovmyrer. Man tager fat om hovedet og bider så numsen af! Det smager MEGET surt skulle jeg hilse at sige, men så har vi prøvet det :-)

Min opgave er færdig og bliver sendt afsted til seminariet inden længe.....DEJLIGT!

Har levet meget usundt den sidste uges tid, hvilket var medvirkende til at jeg måtte have hovedet mellem knæerne efter dagens løbetur! Men vi løb også et minut mere end vi skulle ;-)

I morgen er der premiere på min datters teaterskoleforestilling - det bliver spændende!

God søndag aften - herhjemme står den på "Herskab og tjenestefolk"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar