mandag den 9. maj 2011

En ny dag truer :-/

Så er eksamensdagen kommet. Kl. 10 får jeg min opgaveformulering - jeg håber, det er om medier og frygter at det er noget med syntakse i en elevtekst! Ellers ser jeg frem til en uge, hvor vi ikke SKAL op tidligt om morgenen, men at vi kan tage det stille og roligt. Lige nu  nyder jeg en kop kaffe, mens drengene ser morgenfjernsyn - og hende den store klarer jo sig selv om morgenen.

Bålet blev ikke tændt i går pga. blæsten. Claus havde ellers købt og sat et nyt læhegn op, men det blæste altså en vældig vind alligevel. Vi fik mørbrad fyldt med løg og krydderurter og viklet med bacon. Jeg lavede foccaciabrød UHM! Jeg havde bagt en kaffekage (det hedder den fordi, der er kaffe i!), men jeg har det med at være for hurtig, når jeg bager, så jeg havde ikke lige fået med at kaffepulveret skulle opløses i vand INDEN det kom i glasuren :-/, så der var klumper af Nescafé i glasuren, men der var ikke nogen, der opdagede det.....kun undertegnede :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar